Manažer prodeje

Nápověda

Průvodce: Transakce

Filtry a vyhledávání

Filtry umožňují omezit výpis transakcí dle požadovaných kritérií. Jsou umístěny nad seznamem transakcí. Pokud si nepřejete zobrazovat filtry, klikněte na tlačítko skrýt. Pokud je v budoucnu budete chtít použít, klikněte na tlačítko zobrazit.

 

Nabídky můžete filtrovat podle:

1. Datum prodeje

Zobrazí se transakce v závislosti na zvoleném období.

2. Datum platby

Transakce jsou seřazeny dle data platby.

Sloupec datum platby je vyplněn, pokud:

- jste změnil/a státu platby na kartě transakce na Zaplaceno (tento stav se může změnit také v případě, kdy použijete související činnosti při přesunu do sekce Zaplaceno),

- kupující provedl platbu přes PayU ve stanovené výši,

3. Měna

Zobrazí nabídky s platbou dle zvolené měny.

4. Sleva

Zobrazí transakce bez slevy, se slevou nebo s poskytnutou možností slevy.

5. Možnosti přepravy

Lze třídit dle všech možností přepravy – všechny možnosti jsou k dispozici.

6. Definovaná částka

Transakce jsou zobrazeny na základě zvoleného rozsahu ceny (včetně nákladů na přepravu).

7. Formulář voleb platby a přepravy

Zobrazí transakce s prázdným či vyplněným formulářem voleb platby a přepravy.

8. Metody platby

Zobrazí transakce v závislosti na zvolené metodě platby definované kupujícím ve formuláři platby a přepravy nebo dle nastavení na kartě transakce

9. Prodejce

Pokud máte propojených více účtů s Manažerem prodeje, můžete zvolit, z kterého účtu mají být transakce zobrazeny.

10. Upozornění

Pokud nastavíte u transakce upozornění, můžete filtrovat i dle upozornění.