Manažer prodeje

Nápověda

Průvodce: Co je nový Manažer prodeje

Propojení více účtů

Jedno předplatné – více účtů

Můžete spojit libovolné množství účtů na Aukru s novým manažerem prodeje. Tudíž můžete spravovat Vaše prodeje na jednom místě. Nicméně, všechny účty spojené s manažerem prodeje musí patřit jedné osobě nebo společnosti. V opačném případě porušíte pravidla Aukro.cz a Manažera prodeje.

 

Hlavní účet – co to je?

Je to účet na Aukro.cz, který byl aktivován v manažeru prodeje jako první. Poplatek za manažera prodeje bude naúčtován tomuto hlavnímu účtu.

Tento účet můžete použít na:

    - přidání nebo odstranění ostatních účtů Aukra,

    - přihlášení do manažera prodeje.

 

Můžete změnit hlavní účet kdykoliv chcete. Zde je pár informací, co je nutné splnit:

    1. Přihlašte se do současného hlavního účtu.

    2. Jděte do: Nastavení - Správa: Prodejní účty.

    3. Klikněte na Změnit hlavní účet a označte nový hlavní účet.

 

Informace o změně hlavního účtu bude odeslána Aukro týmu. Zaměstnanec Aukra Vám zašle zprávu (na emailovou adresu přiřazenou k hlavnímu účtu) s otázkou, zdali můžete potvrdit změnu. Při obdržení tohoto emailu můžete stále upustit od změny hlavního účtu tím, že odešlete zprávu, že se změnou hlavního účtu nesouhlasíte. Jakmile obdržíme informaci, nastavíme hlavní účet na nový.