Manažer prodeje

Nápověda

Průvodce: Transakce

Vrácení provize

Nový Manažer prodeje umožňuje zaslat žádost o vrácení provize. Pokud z nějakého důvodu nebyla transakce dokončena, přesuňte ji do sekce Neúspěšné.

Přejděte do složky Neúspěšné pro kontrolu přesunuté transakce. Poslední sloupec zobrazuje vrácení provize s odpovídající ikonou. Pokud chcete procházet transakce podle stavu vrácení provize, můžete také použít odpovídající filtr.

Pokud daná transakce splňuje podmínky pro vrácení provize, kliněte na ikonu pro vrácení provize pod seznamem transakcí. Poté budete přesměrováni na stránku, kde můžete žádost o vrácení provize dokončit.

Na stránce definujete důvod pro vrácení provize u každé transakce a poté potvrdíte volbu.

 

Ikony ve sloupci vrácení provize

 Příliš brzy pro žádost

Tato ikona znamená, že je ještě brzy na provedení žádosti oo vrácení provize.

 Můžete provést žádost

Tato ikona signalizuje, že máte možnost požádat o vrácení provize.

 Již jste požádali

Ikona ukazuje, že jste již o vrácení provize požádali.

 Nemůžete již žádat

Tato ikona naznačuje, že již nemůžete požádat o vrácení provize, jelikož limit pro vrácení provize již vypršel..